Pages

Subscribe:

06 August 2012

Koleksi Cerita Lucah 13 Tahun Keatas


koleksi cerita lucah malaysia (13 Tahun ke atas)


assalamualaikum..


sebelum tu, yang berumur 12 tahun ke bawah sila tekan buton pangkah.. entry ini adalah untuk mereka yang 13 tahun ke atas je.. adik adik yang masih belum baligh lagi, sila bukak astro 611.. layan astro ceria.. untuk kita ajer..!!

so, teringin pulak nak buat koleksi cerita lucah malaysia nie.. nie entry berani nie.. miahahaha..



dah bersedia???


CERITA 1 : SAYA SEDUT SAMPAI AIRNYA KERING..!



Seorang gadis menjadi pelacur tetapi tidak mahu neneknya tahu.

Satu hari satu gerombolan pelacur ditangkap termasuklah gadis itu. Polis meminta pelacur-pelacur itu membuat satu garisan lurus. Semua beratur. Tiba-tiba muncul nenek tua kepada gadis itu jalan bongkok-bongkok dan setelah melihat cucunya berbaris dia bertanya, “Kenapa kamu berbaris di sini?” Cucu pula untuk menghalang neneknya tahu cerita sebenar telah berbohong dengan mengatakan ada dermawan akan menderma buah orange dan sebab itulah beliau berbaris.

Nenek beredar pergi. Di pertengahan jalan dia teringatkan cucu-cucunya yang lain yang mungkin mengharapkan beliau membawa pulang buah-buahan. Lalu dia pun turut berbaris tanpa diketahui oleh cucunya.

Dia berbaris di belakang. Seorang anggota polis mengambil kenyataan-kenyataan dari gadis yang sedang berbaris itu. Apabila dia sampai untuk giliran mendapatkan kenyataan orang terakhir, dia terkejut kerana tercegat seorang nenek yang jalan pun bongkok-bongkok macam tiada kudrat.
Dia tercengang lalu tertanya, “Kamu tua, bagaimana kamu lakukannya?” Si nenek (menyangka soalan itu ditanya tentang bagaimana dia boleh makan orange itu) menjawab, “Oh senang je. Aku hanya cabut gigi palsu dan mula sedut sampai airnya kering.”



CERITA 2 : IA TERLALU BESAR UNTUK SAYA PEGANG.


Sepasang suami isteri sudah lama mencuba utk mendapatkan anak. Setelah mendapatkan nasihat dari doktor, akhirnya mereka bersetuju utk menggunakan kaedah “anak tumpang” atau kata lain, isterinya itu akan menggunakan benih lelaki lain utk mengandung.
Setelah bersetuju dan memilih bakal lelaki yang akan “menyedekahkan” spermanya, maka satu hari.. berkatalah si suami “Ok sayang.. abang pergi dulu… sebentar lagi lelaki tu akan datang…” (lelaki yang nak dermakan sperma dia).
Sambil menunggu kedatangan penderma tersebut, tiba-tiba muncul seorang jurugambar yang kerjanya ambik gambar-gambar bayi. “Selamat pagi puan.. saya datang utk….” belum sempat habis bercakap, si isteri tadi memotong kata-katanya dan berkata “oh ya.. saya memang menunggu awak..”"errr ye ke?” kehairanan photographer tu..”kalau macam tu..bagus la.. saya dah buat banyak bayi yang istimewa..(maksudnya gambar bayi yang baik la.. ) “Itu la yang suami dan saya harapkan..”kata si isteri..” silakan masuk..dan duduk la..



“”Hmmm macamana kita nak start? ” tanya si isteri setelah beberapa ketika. ..”Serahkan pada saya puan… saya selalunya buat di bathtub… sekali kat atas sofa.. dan beberapa kali di katil.. kekadang kat atas lantai diruang tamu saja. itu pun seronok juga..anda mesti suka…” kata lelaki tadi menerangkan tempat2 yang sesuai utk diambil gambar.. “Bathtub??? atas lantai…???
Patutlah ianya tak pernah berkesan pada saya dan suami..kami selalu lakukan di bilik tidur saja.. “jelas isteri….”Puan, tak da orang yang boleh gerenti ianya baik setiap kali.. tapi kalau kita pelbagaikan posisi dan saya shoot dari beberapa angle.. saya jamin…anda akan suka dengan resultnya… Si isteri tercengang.. .
“Puan..dlm keja saya nie..seseorang mesti mengambil masa sikit..saya suka berada di luar dan di dalam buat beberapa ketika.. tapi tentu puan tak suka..”Macam saya tak tau???” kata si isteri..Photographe r tadi mengeluarkan gambar2 bayi yang sungguh comel dari briefcasenya. . “yang ini saya buat masa di atas bus kat London ..”Hah!…atas bas????” terkejut si isteri…”Yang kembar ini plak memang tak disangka2.. bila anda tau bahawa memang susah nak bekerjasama ngan emaknya.. ” kata photograper tadi..
“Emaknyer susah nak bekerjasama? ???” tanya si isteri.. “Ya… memang susah.. sehingga saya terpaksa bawa dia ke Hyde Park utk buat keja dengan baik.. orang ramai mengerumuni kami ketika itu..utk melihat dengan jelas apa yang kami lakukan…”
“Di depan public???”terkejut si isteri. “Ya..dah tu..lebih kurang 3 jam baru selesai.. emaknya.. menjerit,terpekik. . sehingga saya tak boleh nak concentrate. .bila tupai2 dah datang menghampiri alat saya.. saya terpaksa berhenti melakukannya. . ” cerita si Photograper. . “awak maksudkan tupai-tupai tu really usik awak punya….alat? ??” tanya si isteri..
“Ya puan… tak per la.. Puan dah bersedia ker.. Saya akan siapkan tripod…. lepas tu kita akan mulakan..”Tripod????”nak buat aper..??? “tanya si isteri..”OH..itu utk laraskan alat saya nanti… ianya terlalu besar utk saya pegang lama-lama.. “”er puan.???Puan? ?? la..dier pengsan!!


CERITA  3 : PENGALAMAN PERTAMA

Sebaik sahaja Linda baring, dia mula merasakan otot-ototnya mula menegang. Linda cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi lelaki itu enggan menerima alasan Linda bahkan semakin merapatinya.
Lelaki tersebut bertanyakan adakah Linda takut. Tetapi dengan berani Linda menggelengkan kepala. Jari- jemarinya mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat Linda mengerang. Tetapi lelaki tersebut masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan.
Dia merenung jauh ke dalam mata Linda dan mahu Linda percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi lelaki. Dia terus tersenyum dan Linda memberi lebih ruang masuk kepadanya. Linda mula merayu agar dia mempercepatkannya. Tetapi dia masih lagi melakukannya dengan perlahan agar Linda merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin Linda merasakan tisu-tisunya koyak!.




Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Lelaki tersebut merenung kepada Linda dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?.
Mata Linda direnangi deagan airmata tetapi Linda menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya. Dia meneruskan dengan apa yang patut dilakukan. Terus keluar masuk. Tetapi Linda sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian Linda merasakan sesuatu memancut dan lelaki itu mengeluarkannya dari Linda. Linda terbaring dengan wajah yang pucat. Lelaki itu menghamparkan sekuntum senyuman kepada Linda dan mengatakan Linda adalah antara yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman. Linda hanya tersenyum tawar. Ini juga adalahpengalaman pertama Linda.
Dengan senyuman yang tawar Linda pon mengucapkan terima kasih kepada doktor kerana mencabut giginya.

Hahahaha... pecah perut baca cerita cerita nie.. adoi... aku tak paham betui la... 

by the LEGEND : http://zairiehusin.com

4 comments:

mey haruka said...

[>>>] NONTON FILM ONLINE


[>>>] STREAMING


[>>>] DOWNLOAD BOKEP JEPANG - SAORI HARA


[>>>] MEMEK PRAWAN


[>>>] Toket ABG SMA Merah





[>>>] NIKITA WILLY HOT


[>>>] TEMPIK BASAH


[>>>] BOKEP INDONESIA TERBARU


[>>>] BOKEP KOREA TERBARU


[>>>] BOKEP BARAT TERBARU






[>>>] SMA NGENTOT DI KOS


[>>>] TOGE MULUS MERAH MERONA


[>>>] SKANDAL TANTE VS ANAK


[>>>] NGENTOT RAME RAME


[>>>] HOT CHERIBEL






[>>>] GAME SEX


[>>>] ADULT MOVIE


[>>>] ADULT GALLERY


[>>>] PRAMUGARI NGENTOT DI KAMAR MANDI


[>>>] DI AJARI GURU BERCINTA





[>>>] SEKOLAH PENUH GAIRAH


[>>>] AYAM KAMPUS VS DOSEN


[>>>] DI AJAK BERCINTA SAMA TANTE


[>>>] ANAK SMP MASTRUBASI DI KAMAR


[>>>] CEWEK JILBAB MINTA DI ENTOT





[>>>] BERCINTA DI SEKOLAH SAAT JAM ISTIRAHAT


[>>>] BERCINTA DENGAN 6 GADIS SEKALIGUS


[>>>] HANGATNYA TUBUH TANTEKU


[>>>] BERCINTA DI SEKOLAH SAAT JAM ISTIRAHAT


[>>>] BERCINTA DENGAN 6 GADIS SEKALIGUS






[>>>] IBU TIRI YANG HOBI SEX


[>>>] NGENTOT DENGAN SEPUPU BOHAI


[>>>] ML PERTAMA DENGAN PERAWAN


[>>>] ADEGAN TANTE MURNI SEBELUM DI GANG BANG


[>>>] KUMPULAN STREAMING BOKEP TERBARU






[>>>] NGENTOT DENGAN KARYAWAN BANK


[>>>] ADEGAN HOT SEORANG WANITA PNS


[>>>] AKSI ANAK SMP


[>>>] DI BANTUIN NGOCOK SAMA ADEK


[>>>] SISKA MULUS GOYANGNYA MEMBAHANA



































































































Ika Lestari said...

FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN PERAWAN



FREE PORN AWEK BOGEL TUDUNG




FREE PORN VIDEOS TANTE MANJA




FREE PORN TANTE SAMA BERONDONG




PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu




PORN MEMEK ABG BISPAK




Cewek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel




gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak terseba




PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur




Fwek Model Bugil indo malay




Video Erotic Bokep Asia




Download Video Filem Semi




PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+




PORN|melayu luncah video




FREE PORN VIDEO | VIRGIN



Cewek SMA lagi Ngentot sama om-om




Video Ayam Kampus Bispak




Video Hardcore Indonesia




FREE PORN VIDEO MALAYSIA




FREE PORN VIDEO INDONESIA




FREE PORN VIDEO THAILAND

















FREE VIDEO PORN ASIAN


FREE VIDEO PORN HARDCORE



FREE VIDEO PORN LESBIASN





















Balas





















































































































































Balas Hapus

Lucy Saputri said...

cerita lucah malaysia

Sulaiman Daud said...

Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Abang sangat hebat..
Sayang puas hati sangat..
Terima Kasih bang..
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini