Pages

Subscribe:

15 January 2012

Usher/Monica - Slow Jam (BestCover untuk Tackle WANITA)

Ahaks... Anda ada kebolehan untuk bermain gitar dan boleh menyanyi. Kalau boleh mai sini aku nak memperkenalkan kepada anda 1 lagu yang sayup2 didengar dan amat berkesan 100% untuk menekel aweks.
Kenape aku kate 100% berkesan?? sbb dgn lagu nih lah aku dok kat tepi pantai di melaka menyanyi ngn Awek aku sambil angin mendayu-dayu meniup rambut dan janggut aku sehingga dia berkata aku seperti awie dalam filem sembilu sebelum aku menekel hatinyer untuk jatuh cinta...Ahaks!!

2. Slow Jam - Usher & Monica... Video dibawah nih adalah antara 1 terbaik...cuba korang Menfeeling kan diri...!! Layan :~


3. Ahaks... mungkin ada korang yang berminat untuk main lagu nih atau belajar lagu nih bleh lah curik Chord lagu nih dekat sini :)

p/s:- Lagu nih feeling bai!!

14 January 2012

Lucah bagi Wanita - Kisah Tujuh Perempuan Bertanya, Seorang Lelaki Menjawab

Kisah Tujuh Perempuan Bertanya, Seorang Lelaki Menjawab

Kaum feminin cakap “susah jadi wanita”, mereka telah digoda dan diperdaya oleh syaitan dan hawa nafsunya sendiri, seperti yang kita lihat dialog dibawah, bagaikan mempersoalkan ketentuan Allah terhadap mereka. Dengan kata lain yang agak kasar, Allah berat sebelah pada kaum wanita.

HasbullahHamzah | Guna Air Cas iphone??!!

Ahaks, Aku tejumpa entry mmber aku nih sorang nih hah!! Dia citer pasal satu Device yang membolehkan air menjadi bahan untuk di "Chargerkan" kepada iPhone..!! Ahaks!!

2.Percaye x percaya boleh Cas iphone guna air?? Klik Sini

Dewa 19 - Dewi (cover by Tonawarna) (Best)

Ahaks..Cover cover cover..!! Dewi by Dewa19, lagu nh agak lame giler dan aku baru nak hebah kan...ahaks... agak ketinggalan zaman. Tapi, kali nih aku cuma nak ketengahkan bakat seorang yang suara dia serak2 basah je, yang memegang akaun Tonawarna di Youtube.com.

2. Jom layan Dewa 19 - Dewi (cover by Tonawarna) (Best) :-


p/s:- Part paling aku suke bila dia buzzing intro pakai mulut..!! ahaks!!

One in a Million - Neyo (Cover Emily)

Ahaks... Just Nak Share 1 Video Cover by Emily lagu One In a Million by Neyo!!

2. Lagu Emily main agak unik dengan kebolehan Strumming dia..!! Ahaks!! Enjoy~


p/s:- btw, Best One In a Million Cover on youtube

09 January 2012

Santai - Sticker Design | Perlukan komen dan pandangan anda :)

Dah terase buhsan pulak dengan Warna Hitam iPhone Hamba nih adeh.....
Semalam ada jugak jalan kat Jusco dan ternampak 1Kiosk nih...Boleh Buat Sticker untuk iPhone

2.Rase style tak iPhone anda ditampal Sticker mcm gini??
Need your Comment :)

Santai - Projector untuk iPhone 4 & 4S (Japan Tech)

This micro iPhone projector brings 65-inch pictures to your wall, doubles as a battery packJepun...jepun.... Sebuah Kilang Sanwa dijepun yang membuat aksesori telah menghasilkan sebuah Gadget yang boleh dipasang kepada iPhone 4 keatas yang berfungsi sebagai Projector. Semart beb..!!

Santai - Download Wallpaper X-ray iPhone, iPad!!

Ahaks... buhsan dengan Walpaper gambo muka sendiri, gambo awek, gambo bunga2?? Jom try Xray Wallpaper..!!
 
 Jom Download...

05 January 2012

Moron Test - Game Popular Setanding dengan Angry Bird!

The Moron Test  is one of the most popular mobile games ever with millions of players worldwide. Play now and experience why The Moron Test is an App Store favorite!







Santai - Tunggu...5 minit lagi aku sampai!!

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini