Pages

Subscribe:

15 January 2012

Usher/Monica - Slow Jam (BestCover untuk Tackle WANITA)

Ahaks... Anda ada kebolehan untuk bermain gitar dan boleh menyanyi. Kalau boleh mai sini aku nak memperkenalkan kepada anda 1 lagu yang sayup2 didengar dan amat berkesan 100% untuk menekel aweks.
Kenape aku kate 100% berkesan?? sbb dgn lagu nih lah aku dok kat tepi pantai di melaka menyanyi ngn Awek aku sambil angin mendayu-dayu meniup rambut dan janggut aku sehingga dia berkata aku seperti awie dalam filem sembilu sebelum aku menekel hatinyer untuk jatuh cinta...Ahaks!!

2. Slow Jam - Usher & Monica... Video dibawah nih adalah antara 1 terbaik...cuba korang Menfeeling kan diri...!! Layan :~


3. Ahaks... mungkin ada korang yang berminat untuk main lagu nih atau belajar lagu nih bleh lah curik Chord lagu nih dekat sini :)

p/s:- Lagu nih feeling bai!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini