Pages

Subscribe:

24 December 2011

BeepUs - Jadikan anda BBM seperti Push To Talk (Must Have Apps!!)

 


Ahaks..Selalu aku terpikir... RIM nih memang best untuk Social Networking walaupon Browser dia tak beberapa memuaskan. Mungkin sebab aku dah lama guna iphone lah kan. Saje nak beralih angin nak Guna BB.


2.  Akhirnya pada suatu hari member aku suruh aku Download dari Apps World BeepUs, Aku tanyer dia.. apekah Apps tuh? dia kata Download je...macam WalkieTalkie, Wowow...dalam kepale otak aku terus terpikir PTT. Aku pon Download, Ahaks. Agak cool jugak lah bila Dapat Borak2 ngn member mcm WalkieTalkie.

BeepUs 5BeepUs 2

3. Aku pon tak Sure berapa panjang kita boleh cakap didalam BeepUs Nih.. Ia sebenarnya tidak macam Walkie Talkie sangat pon. Suara kita dirakam, dan dihantar. Konsep nya bergitu...jika kita miss apa yang kawan kita hantar, Kita tetap boleh Play Semula Rakaman yang dihantar.

BeepUs 3BeepUs 4

4. Aku nak tunjuk review Apps nih kat Youtube pon takde, Anyway Try Download dlu and Connect dengan BBM anda... Serius Best!! Download Sini (download BeepUs free in App World)

p/s : 4.5 Bintang dari 5 :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini