Pages

Subscribe:

26 December 2011

News - Siri Boleh dimasukkan kedalam iPhone 4, 3GS dan iPod Touch

Penantian suatu penyiksaan,

Ahaks... Akhirnya, tweet dari pada Ryan (Jailbreak Developer) dan bersama-sama  2 Hackers yang selalu  (chpwn and Steven) bertungkus lumus membuat Jailbreak menarik telah berjaya mengeportkan Siri kedalam iPhone 3GS. Yahooo... ini bermakna Siri adalah tidak mustahil jika disumbatkan kedalam 3GS. Bukti?? Jom layan Original Video oleh Ryan dibawah :-

http://www.youtube.com/watch?v=JLY_SaFxEy8&feature=related

2. Kata Ryan lagi dan chpwn, Spire (Tools yang akan membantu untuk menge"port"kan Siri kedalam Unsupported and jailbroken) telahpon di masukkan kedalam cydia. Katanya :-

“Spire is my (along with Ryan Petrich) new tool for installing Siri on previously unsupported, but jailbroken, devices. Spire is a small download, but while installing it will download Siri itself (directly from Apple).
…However, Spire is not a complete solution. Apple still requires authorization to use Siri, so information form an iPhone 4S is still required. To insert this information, Spire allows you to enter your own proxy server address.”
3. Walaubagaimanapon, tutorial untuk mensettingkan proxy dan Spire ini masih kami nantikan dari mereka. Thanks to the all Hackers for the fun and free stuff that had been Jail Broken.

p/s- sama-sama kita nantikan :)

1 comment:

Unknown said...

nanti buat tutorial ye.. nak sumbat siri dalam iphone 4 aku.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini