Pages

Subscribe:

08 November 2011

Ajek Hassan

Yes... Hari ni aku bersemangat nak cerita pasal seseorang... yang mungkin korang ada yang dah kenal... mungkin ada yang masih ckp dlm ati "sape plak mamat Ajek Hassan nih?... Pelakon Baru ke?" "Yang akan berlakon cecak-man 3D ke?" ... kah3....

Ajek Hassan & Studio-nyer

2. Aku pon kenal Ajek nih pon mase aku student amek Diploma dulu... Mak ai...sibuk dimulut-mulut awek...
Ajek hassan penyanyi tersohor. Hahaha...siap ada Fan Club kat Facebook kot....

3. Sebenanyer Ajek Hassan nih dah lame Popular di Channel youtube mahupun di Facebook. Dia nih fames dengan main cover pakai gitar nyanyi lagu-lagu Omputeh ngn lagu melayu. Kalau tak silap aku lah... dia mula aktif post Video cover dia dalam 3 tahun lepas (2009).... Lagu-lagu cover secara acoustic kalau didengar, adoi, Gitar Lead, Gitar 2nd ngn bass sume dia main (kira dia rakam pastuh dia edit balik) ... Sedap kot dia nyanyi... HangPa tekan lah play kat bawah nih..


4. Yes...Video kat atas nih salah satu lagu favorite aku...  Kalau tak sedap...masakan boleh ada FanClub tak kat Facebook?? So taknak cerita panjang arr... korang dengar.. aku bagi Channel Youtube dia... Enjoy!!

Youtube - mahhass
FB Fan Club

p/s :- All the best Ajek Hassan...jangan berhenti berkarya...!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini