Pages

Subscribe:

16 November 2011

Review - Fifa12 di iPad dan iPhone/iPod Touch sebagai wireless Controller

Yess...Syok giler melayan Fifa12 dalam iPad dengan Roommate tercinta zairiehusin.com. Ahaks.. yang bestnyer kami menggunakan iPhone kami sebagai JoyPad untuk menjadik Joystick wireless. Sungguh menakjubkan biler EAsport mengambil kelebihan dari pada teknologi Apple nih untuk diaplikasikan kedalam jiwa2 gamers Student nih yang memerlukan hiburan portable.

2. Kami tak dapat nak rakam game kami bermain Fifa12 di iPad tapi serba sedikit kami tunjukkan review dari youtube untuk tontonan anda, Jom Layan Video
Dibawah :-

Credit to : TVPromoview <-- Jangan lupa like :))

3. Best giler beb melayan game portable nih, Mungkin Student-student yang menghadapi kebosanan kat dalam bilik kuliah...boleh lah main game nih kat dalam Kuliah tuh. (ahaks... Jangan tiru aksi kami ini)

4. Kenapa korang kene layan Fifa12 di Apps Store / Installouse nih?
  • Graphic yang boleh diberi 4 bintang kerana player-player yang sepak tendang bola dalam tuh sume Nampak real dan penuh dengan kesungguhan untuk bermain bola.
  • Sorakan Penyokong sangat berbeza beza dan memberi atmosphere yang menarik. Sangat layan biler main Fifa12 biler suara latar belakang bersorak macam REAL dekat stadium.
  • Foul Handball - Boleh detect Handball biler Tangan Player terpegang Handball.
  • Referee - Sangat Ralistik, ada skali aku bagi trough ball pada Striker aku yang masih dalam keadaan offside (Offside dalam 1 tapak kaki je) wisel tidak ditiup. Reff dalam Fifa12 sangat realistik. 
5. Dan yang paling best, Portable boleh main dimana-dimana dengan rakan yang ada iPhone & iPod Touch.
Untuk EAgame Pad untuk iPhone atau iPod Touch sebagai wireless Controller menggunakan kuasa bluetooth, korang kene download apps EAGAME PAD dekat Apps Store baru iPhone atau iPod korang boleh Connect ke iPad.

 
 EAGame Pad

P/S:- Enjoy Fifa...



2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini