Pages

Subscribe:

20 November 2011

WhatsApp - Apps untuk Social Network (Mesti ada) dalam telefon Pintar Anda

 


Yess... Kali nih aku nak terangkan sedikit kenapa WhatsApp nih (Mobile Social Networking) nih berada didalam tangga yang teratas didalam AppStore Apple berharga 0.99 USD.


2. Ahaks, memang kene bayar sedikit kan...tapi pengguna iPhone yang dah JB (JailBreak), korang sepatutnyer dah ada Apps wajib nih dalam iPhone korang. Ape dia WhatsApp?? jom layan Video kat bawah nih
:-


3. WhatApps nih adalah untuk Social Networking yang hanya digunakan didalam Smart Phone sahaja, dia macam Yahoo! Messenger, cuma dia tidak menggunakan ID yahoo atau ID google ke ape, Just gunakan No Telefon yang ada didalam Contact didalam telefon anda (WhatsApp akan automatik Detect pengguna WhataApp didalam contact anda, Jadi anda tak perlu tanyer2 kepada rakan anda "eh korang ada guna Whatapps x?) atau Apple ID (bagi Pengguna iPod Touch) yang best nyer :-
  • Bukan sahaja iPhone, WhatsApp ada didalam Android mahupon Blackberry, jadi anda tak perlu risau eh...pengguna iPhone sahaja ke? 
  • Server whatapps yang laju. (aku dah Uji penggunaan Skype dan YM didalam Telefon Pintar iPhone / iPod Touch, ternyata Whatapps lebih baik dan tiada lag)
  • Boleh Hantar Text, Gambar, Video dan Lokasi anda kepada rakan yang menggunakan Whatsapp (janji member korang ada Whatapps)

4. Apa tunggu lagi? Jom WhatsApp.

p/s :- Pada pendapat pengarang, Skype & YM hanya untuk PC, WhatsApp adalah untuk Telefon Pintar. :))
Jom layan Fifa12 di iPad??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini