Pages

Subscribe:

10 November 2011

Update Iphone 3GS ke IOS 5 - Kenapa?


Yesss....berita terbaik untuk pengguna.. iPhone 3GS yang dah rase bohsan dengan enset korang...ape kater kiter update 3GS korang ke iOS... iOS 5?? Operating System terbaru.... ahaks... bagi yang tak berape nak tahu apekah yang best tentang iOS 5,  Meh layan Video kat
bawah nih :-



2. Walaupun iOS 5 lebih best untuk iPad, tetapi masih lagi best kalau kita pasang kat 3GS. Kenapa?

  • Kamera - Snap gambar menggunakan Volume Bottun, + Grid, + boleh Edit & Crop taken picture.
  • Notification Board - Stylo (Korang bleh tgk sendiri dekat sini)
  • Reminder - Apps Build-in baru yang takda pada iOS 4 kebawah..
  • Tweet Picture - Gamba-gambar dalam gallery boleh direct terus di Tweet kedalam Twitter.
  • Safari -  Web Browser makin best dan laju berbanding iOS 4.3.3 sebelum nih.
3. So ape tunggu lagi? Jom Update iPhone 3GS anda ke iOS 5...

p/s :- Aku dah pakai iOS 5 dalam 3GS... dan 4.5/5 Stars. iOS stabil dalam iPhone 3GS. Klik Sini untuk Info.

3 comments:

Unknown said...

untung la dah pkai ios.. :D

Anonymous said...

Ko upgrade xde apa2 prblem ke? Aku surf kt apple support,rmai yg ckap 3gs dorg jd lmbap lpas upgrade os 5.rsau gk aku nk upgrade.t lw tol jd lmbap da lceh.kalau boleh downgrade blik takpe gak.

Insert Disc said...

best bro iOS 5...aku dah pakai iOS 5 smooth...siyes xtipu...betri save... sebelum nih aku JB iOS 4.3.3 dulu betri cepat serap...tapi iOS 5 smooth. Betri save...safari pon Cun...takda prob :))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tawaran Minggu Ini